Jak założyć profil na LinkedIn? Które pola trzeba wypełnić, a jakie mogę pominąć? Czy koniecznie muszę pisać posty i publikować artykuły, żeby zostać zauważony na LinkedIn? Te pytania często zadają sobie osoby, które zastanawiają się nad założeniem profilu na LinkedIn, najpopularniejszej platformie internetowej, która łączy miliony profesjonalistów na całym świecie. Aby ułatwić poruszanie się po serwisie, przygotowaliśmy praktyczny poradnik.

„Pierwsze kroki na LinkedIn” to krótka i czytelna instrukcja, dzięki której założenie profilu i sprawne poruszanie po serwisie będzie jeszcze prostsze. Poradnik zawiera nie tylko praktyczne wskazówki techniczne, ale jest również zbiorem wskazówek dotyczących skutecznego i efektywnego budowania wizerunku w internecie. Dzięki publikacji przygotowanej przez ekspertów BO Communications, agencji wyspecjalizowanej w marketingu i promocji usług profesjonalnych, dowiesz się, na jakie funkcjonalności serwisu musisz zwrócić szczególną uwagę, jakim ustawieniom prywatności warto się przyjrzeć oraz co powinieneś zawrzeć w podsumowaniu zawodowym, aby zachęcić potencjalnego klienta do współpracy.