Zostań członkiem SIDiR!

Giełda pracy

 

Stanowisko: Kierownik Robót – specjalność elektryczna
Firma: Skanska S.A.
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
Dołącz do Obszaru Poznań Budownictwa Ogólnego i wesprzyj rozwój specjalności elektrycznej w budownictwie ogólnym w Skanska.
Będziesz zajmować się

  • planowaniem, kierowaniem i nadzorowaniem wykonania robót budowlanych
  • nadzorem i koordynacją robót podwykonawców
  • weryfikacją dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań
  • sporządzaniem dokumentacji powykonawczej
  • nadzorem nad przestrzeganiem zasad BHP

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe profilowe o kierunku elektrycznym
  • podsiadasz uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
  • masz min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • potrafisz pracować w zespole
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną i dyspozycyjną
  • masz prawo jazdy w kat B
  • znajomość jęz. angielskiego będzie dodatkowym atutem

Co zyskasz?

  • możliwość bezpośredniej współpracy ze specjalistami z różnych branż w ramach budownictwa ogólnego
  • możliwość pracy na różnorodnych projektach
  • możliwość rozszerzania doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji
  • zawodowych

Kontakt

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Kliknij by zobaczyć z dopiskiem nazwy stanowiska w tytule wiadomości.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym zgłoszeniu rekrutacyjnym w celach rekrutacyjnych Skanska S.A. z siedzibą w Warszawie.

Dodane 2018.09.06

Stanowisko: Kierownik Robót – specjalność elektryczna
Firma: Skanska S.A.
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
Dołącz do Obszaru Poznań Budownictwa Ogólnego i wesprzyj rozwój specjalności elektrycznej w budownictwie ogólnym w Skanska.
Będziesz zajmować się

  • planowaniem, kierowaniem i nadzorowaniem wykonania robót budowlanych
  • nadzorem i koordynacją robót podwykonawców
  • weryfikacją dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań
  • sporządzaniem dokumentacji powykonawczej
  • nadzorem nad przestrzeganiem zasad BHP

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe profilowe o kierunku elektrycznym
  • podsiadasz uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
  • masz min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • potrafisz pracować w zespole
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną i dyspozycyjną
  • masz prawo jazdy w kat B
  • znajomość jęz. angielskiego będzie dodatkowym atutem

Co zyskasz?

  • możliwość bezpośredniej współpracy ze specjalistami z różnych branż w ramach budownictwa ogólnego
  • możliwość pracy na różnorodnych projektach
  • możliwość rozszerzania doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji
  • zawodowych

Kontakt

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Kliknij by zobaczyć z dopiskiem nazwy stanowiska w tytule wiadomości.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym zgłoszeniu rekrutacyjnym w celach rekrutacyjnych Skanska S.A. z siedzibą w Warszawie.

Dodane 2018.09.06

Stanowisko: Kierownik Robót/Kierownik Budowy na Rynku Niemieckim
Firma: Trakcja PRKiI S.A.
Miejsce pracy: Niemcy
Opis: Trakcja PRKiI S.A. jedna z największych spółek giełdowych, działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego w tym kolejowego, drogowego oraz energetyki w Polsce.

Opis stanowiska:

  • Czynny udział w procesie wyceny i ofertowania inwestycji, analiza niemieckojęzycznej dokumentacji technicznej, opracowywanie założeń budżetowych, wycena prac budowlanych.
  • Udział w doborze dostawców materiałów, usług, sprzętu i podwykonawców.
  • Koordynacja i nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i projektem.
  • Kontrola jakości, terminowości i kosztów realizowanych robót, opracowywanie dokumentacji powykonawczej.
  • Prowadzenie rozliczeń wykonanych prac, robocizny, materiałów i sprzętu.
  • Prowadzenie dokumentów budowy, wymaganych procedurami wewnętrznymi spółki, zapisami kontraktowymi i przepisami ogólnymi.
  • Identyfikacja roszczeń, rozpoznawanie i raportowanie szans i zagrożeń.
  • Bieżące raportowanie do dyrektora ds. realizacji.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo (preferowane mostowe, kolejowe, kubaturowe), energetyka lub elektrotechnika.
  • Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, np. jako Majster, Kierownik Robót, Kierownik Budowy.
  • Doświadczenie w pracy w sektorze budowlanym w Niemczech.
  • Doświadczenie w szacowaniu kosztów produkcji budowlanej.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego (w tym słownictwo techniczne, w zakresie niezbędnym do posługiwania się dokumentacją techniczną), mile widziana znajomość języka angielskiego.
  • Praktyczna znajomość AutoCAD i programu kosztorysowego Norma.
  • Samodzielność, kreatywność, dynamizm w działaniu.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia, w tym możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej z szerokim zakresem usług i programu MultiSport.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży.
  • Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego.
  • Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.

Kontakt

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Kliknij by zobaczyć z dopiskiem nazwy stanowiska w tytule wiadomości.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity
z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Dodane 2018.07.17

Stanowisko: Dyrektor ds. Realizacji na Rynku Niemieckim
Firma: Trakcja PRKiI S.A.
Miejsce pracy: Niemcy
Opis: Trakcja PRKiI S.A. jedna z największych spółek giełdowych, działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego w tym kolejowego, drogowego oraz energetyki w Polsce.

Opis stanowiska:

  • Profesjonalne zarządzanie realizacją kontraktów budowlanych i prowadzenie biura spółki na terenie Niemiec.
  • Czynny udział w procesie wyceny i ofertowania inwestycji, koordynowanie prac kosztorysantów, kontakt z Zamawiającym.
  • Zarządzanie realizacją kontraktów, w tym rozwiązywanie bieżących problemów realizacyjnych, kontrola budżetu, nadzór nad identyfikacją i procedowaniem roszczeń, rozpoznawanie i zarządzanie szansami i zagrożeniami.
  • Monitorowanie poziomu kosztów, jakości i terminowości realizowanych kontraktów.
  • Udział w opracowywaniu strategii rozwoju, identyfikacja szans biznesowych.
  • Bieżące raportowanie do Dyrektora Rynków Zagranicznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo (preferowane mostowe, kolejowe lub kubaturowe).
  • Minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym w sektorze budowlanym, na stanowiskach Dyrektora Oddziału/Regionu/Rynku/Grupy Kontraktów lub pokrewnych.
  • Doświadczenie w pracy w sektorze budowlanym w Niemczech.
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu, negocjowaniu i realizacji kontraktów budowlanych.
  • Praktyczna umiejętność szacowania kosztów produkcji budowlanej.
  • Dużym atutem będzie znajomość niemieckiego prawa budowlanego i niemieckich warunków kontraktowych VOB.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (w tym słownictwo techniczne, w zakresie niezbędnym do posługiwania się dokumentacją techniczną), mile widziana znajomość języka angielskiego.
  • Praktyczna znajomość AutoCAD i programu kosztorysowego Norma.
  • Samodzielność, kreatywność, dynamizm w działaniu.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia, w tym możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej z szerokim zakresem usług i programu MultiSport.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży.
  • Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego.
  • Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.

Kontakt

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Kliknij by zobaczyć z dopiskiem nazwy stanowiska w tytule wiadomości.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity
z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Dodane 2018.07.17

Stanowisko: Specjalista ds. ofertowania na Rynkach Zagranicznych
Firma: Trakcja PRKiI S.A.
Miejsce pracy: Warszawa
Opis: Trakcja PRKiI S.A. jedna z największych spółek giełdowych, działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego w tym kolejowego, drogowego oraz energetyki w Polsce.

Opis stanowiska:

  • Pomoc przy kompleksowym i terminowym przygotowywaniu zagranicznych ofert przetargowych oraz wszystkich dokumentów niezbędnych do wzięcia udziału w przedmiotowych postępowaniach.
  • Ścisła współpraca z właściwymi działami firmy, międzynarodowymi członkami konsorcjów i partnerami biznesowymi podczas opracowywania ofert.
  • Monitorowanie rynku przetargów zagranicznych, zbieranie danych do analiz rynkowych.
  • Przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień i prezentacji związanych z zadaniami realizowanymi przez Dział Rynków Zagranicznych.
  • Bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Działu Rynków Zagranicznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe na kierunkach budownictwo, ekonomia, administracja, handel lub stosunki międzynarodowe.
  • Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z ofertowaniem.
  • Mile widziana podstawowa znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych.
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy za granicą.
  • Biegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość słownictwa technicznego związanego z budownictwem.
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office, w tym: Word, Excel, PowerPoint.
  • Wysokie zdolności organizacyjne, duża samodzielność, dokładność i skrupulatność.
  • Umiejętności analitycznego myślenia, kreatywność i podejście biznesowe.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
  • Zdolność do pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia, w tym możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej z szerokim zakresem usług i programu MultiSport.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży.
  • Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego.
  • Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.

Kontakt

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Kliknij by zobaczyć z dopiskiem nazwy stanowiska w tytule wiadomości.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity
z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Dodane 2018.07.17

Informacja

Chcesz zamieścić ogłoszenie? Napisz do nas na adres [email protected]

Newsletter SIDiR

Otrzymuj najnowsze informacje o szkoleniach i konferencjach prosto na swoją skrzynkę pocztową