Zostań członkiem SIDiR!

Giełda pracy

 

Stanowisko: Administrator Kontraktu
Firma: Mota-Engil Central Europe S.A.
Miejsce pracy: Łomża
Opis: W związku z realizacją inwestycji drogi ekspresowej S-61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn, odcinek: węzeł „Łomża Południe” (z węzłem) – węzeł „Łomża Zachód” (bez węzła), na długości około 7,186 km [S61] + DK 63 [GP] 8,907 km poszukujemy osoby na stanowisko Administratora Kontraktu.

Obowiązki:

  • administrowanie przepływem informacji na kontrakcie
  • opracowywanie i opiniowanie treści korespondencji kontraktowej, w tym roszczeń i zmian kontraktowych, przygotowywanie wszelkiej dokumentacji dowodowej
  • analiza przebiegu realizacji kontraktu i dbanie o zgodną z umową realizację
  • analizowanie i ocena dokumentacji kontraktowej w zakresie ryzyk dotyczących zmian kosztów i czasu realizacji
  • identyfikacja zdarzeń i okoliczności mających wpływ na dodatkowe koszty i czas realizacji
  • planowanie alternatywnych strategii rozwiązań dla negatywnych zdarzeń, unikanie i zmniejszanie negatywnych skutków zdarzeń
  • zabezpieczenie kontraktu w dokumentację dowodową
  • monitorowanie postępu prac względem harmonogramu, analizy ścieżki krytycznej
  • monitorowanie i kontrola kosztów kontraktu w zakresie nieprzewidzianych okoliczności, udział w przygotowywaniu wycen prac dodatkowych, zmian
  • uczestnictwo w spotkaniach, udzielanie niezbędnych informacji, przygotowywanie niezbędnych dokumentów w ramach realizowanych zadań
  • merytoryczne wsparcie kontraktu
  • bieżąca współpraca i raportowanie do kierownictwa działu w centrali firmy
  • wsparcie procesów formalno-prawnych realizacji projektu współpraca z działem prawnym i technicznym
  • wsparcie procesów przygotowywania umów z podwykonawcami w oparciu o obowiązujące wzory
  • korespondencja w zakresie realizacji umów podwykonawczych, zgłaszanie podwykonawców

Poszukiwane kompetencje:

  • wykształcenie wyższe, preferowane inżynierskie budowlane,
  • doświadczenie zawodowe na kontraktach infrastrukturalnych opartych na wzorcach FIDIC w szczególności typu projektuj i buduj – żółty FIDIC na stanowisku Administrator Kontraktu lub podobnym samodzielnym, np. jako kierownik działu specjalista ds. roszczeń i warunków kontraktu, itp.,
  • doświadczenie min. 5 lat w tym 1 kontrakt zrealizowany od daty rozpoczęcia do wydania świadectwa przejęcia,
  • znajomość specyfiki umów realizowanych dla GDDKiA i procedur,
  • znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
  • znajomość specyfiki umów na roboty budowlane,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • znajomość MS Project,
  • dobra organizacja pracy z umiejętnością identyfikowania priorytetów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, asertywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • kreatywność i zaangażowanie w rozwiązywanie złożonych zagadnień

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w firmie gwarantującej wysokie standardy pracy,
  • pakiet dodatkowych świadczeń dla pracowników (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, kurs j. angielskiego),
  • możliwość rozwoju, dostęp do szkoleń,
  • niezbędne narzędzia pracy

Kontakt

Zgłoszenia prosimy przesyłać za pośrednictwem: Kliknij by zobaczyć

Dodane 2018.05.14

Logo INAB Stanowisko: Młodszy Specjalista /Inżynier ds. analiz i ekspertyz
Firma: INAB ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:

  • Analiza roszczeń technicznych i kontraktowych
  • Udział w opracowaniu ekspertyz i analiz technicznych realizowanych kontraktów
  • Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji kontraktowej pod względem technicznym w zakresie sporów w toku realizacji inwestycji.

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Miłą i przyjazną atmosferę w gronie specjalistów
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Możliwość uczestnictwa w opracowaniu analiz dużych przedsięwzięć inwestycyjnych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne – Budownictwo lub pochodne.
  • Umiejętność analizy oraz sporządzania zestawień danych.
  • Samodzielność w pracy oraz inicjatywa.
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze realizacji robot budowlanych, nadzorowania inwestycji po stronie inwestora, lub inżyniera kontraktu, rozpatrywania roszczeń inwestycyjnych.
  • Znajomość obsługi pakietu MC Office
  • Znajomość MS Project, Norma
  • Przydatna znajomość angielskiego.
  • Komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniami

Kontakt

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres email: Kliknij by zobaczyć

Dodane 2018.05.14

Stanowisko: Koordynator ds. logistyki robót budowlanych (Koordynator ds. umów z podwykonawcami)
Firma: AWBUD Design & Build
Miejsce pracy:Wrocław
Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, budowlane,
  • Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym 3 lata w realizacji budowy,
  • Doświadczenie w ofertowaniu inwestycji budowlanych,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z podwykonawcami,
  • Bardzo dobra znajomość rynku podwykonawców i dostawców oraz doświadczenie w zawieraniu z nimi umów,
  • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, AutoCad,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Komunikatywność

Osoba na stanowisku koordynatora ds. instalacji sanitarnych będzie odpowiedzialna za

  • Organizowanie przetargów wewnętrznych na dostawy usług oraz materiałów na etapie ofertowania i kontraktacji robót budowlanych,
  • Dokonywanie analiz cen i porównywanie ofert,
  • Negocjowanie cen i umów z podwykonawcami oraz dostawcami materiałów budowlanych,
  • Przygotowywanie umów, zamówień, zleceń,
  • Monitorowanie rynku usług i materiałów budowlanych oraz przygotowywanie raportów

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Kontakt

CV oraz list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres email: Kliknij by zobaczyć w temacie wpisując: „KL/AW/2018”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodane 2018.04.12

Stanowisko: Koordynator ds. instalacji sanitarnych
Firma: AWBUD Design & Build
Miejsce pracy:woj. dolnośląskie
Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe: inżynieria środowiska lub pokrewne,
  • Minimum 4 lata pracy w tym 3 lata doświadczenia w realizacji inwestycji budowlanych,
  • Dobra znajomość lokalnego rynku podwykonawców wykonujących roboty z zakresu instalacji sanitarnych i mechanicznych (HVAC),
  • Wiedza techniczna dotycząca produktów, systemów i usług na rynku usług sanitarnych,
  • Praktyczna umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz jej analizy zaprojektowanych rozwiązań,
  • Znajomość programów MS Office, MS Project, Norma Pro oraz programów z grupy CAD,
  • Praktyczna znajomość prawa budowlanego, norm i warunków technicznych,
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń będą dodatkowym atutem,
  • Gotowość do pracy w delegacji,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Innowacyjność i inicjatywa.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Osoba na stanowisku koordynatora ds. instalacji sanitarnych będzie odpowiedzialna za

  • Sporządzanie zapytań ofertowych techniczno-handlowych dla projektów w branży sanitarnej,
  • Sporządzanie kalkulacji do ofert, negocjacje w zakresie specyfikacji technicznej i warunków handlowych oferty,
  • Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie ofertowania w celu doskonalenia i optymalizacji procesu realizacji,
  • Wykonywanie przedmiarów robót,
  • Określanie harmonogramu robót,
  • Kontrola budżetu w trakcie realizacji oraz rozliczenie robót z podwykonawcami i inwestorem,
  • Umiejętność analizy opłacalności projektu i szacowania jego ryzyka, opracowywanie budżetu robót, będzie dodatkowym atutem,
  • Współpraca z podwykonawcami, projektantami branżowymi w ramach realizacji kontraktów.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • Udział w ciekawych projektach,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do podejmowanych zadań i odpowiedzialności,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • Możliwość proponowania i wdrażania własnych rozwiązań,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (pakiet medyczny, sportowy, dostęp do platformy szkoleniowej on-line, grupowe ubezpieczenie).

Kontakt

CV oraz list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres email: Kliknij by zobaczyć w temacie wpisując: „KIS/AWB/2018”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodane 2018.04.12

Stanowisko: Kierownik budowy
Firma: AWBUD Design & Build
Miejsce pracy: woj. śląskie, woj. mazowieckie
Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika budowy będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację budowy zgodnie z umową i budżetem,
  • Przestrzeganie zgodności prowadzonych robót z: harmonogramami, prawem budowlanym, dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, zasadami BHP,
  • Nadzór i koordynację prac budowlanych,
  • Kontrolę prawidłowości dokumentacji technicznej, kosztorysów, protokołów odbioru i rozliczeń,
  • Nadzór nad jakością robót,
  • Nadzór i kontrolę nad realizowaną budową w zakresie technicznym,
  • Dotrzymanie harmonogramu prac i terminową realizację.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe w specjalności budownictwo,
  • Minimum 6 lat doświadczenia w pracy na budowie w tym 3 lata na stanowisku samodzielnym,
  • Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń,
  • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, MS Project, AutoCAD, Norma Pro,
  • Wysokorozwinięte zdolności analityczne,
  • Zdolności negocjacyjne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność motywowania podległego zespołu,
  • Innowacyjność i inicjatywa podczas prowadzenia budowy.

Oferujemy

  • Możliwość awansu w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Udział w dwóch systemach premiowych rocznym oraz po zakończeniu kontraktu.
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.

Kontakt

CV oraz list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres email: Kliknij by zobaczyć w temacie wpisując: „KB/AW/2018”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodane 2018.04.12

Stanowisko: Projektant torów, stacji i węzłów
Firma: JPL Project Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:

  • opracowywanie projektów technicznych obiektów torowych w pełnym zakresie
  • współpraca w zespole projektowym
  • zarządzanie projektem
  • współpraca z Klientem
  • przygotowanie i prezentacja projektów przed Klientem
  • udział w prowadzeniu procedur formalno‐prawnych
  • uzyskiwanie uzgodnień, decyzji administracyjnych, itp., w zakresie projektu
  • współpraca międzybranżowa, uzgadnianie rozwiązań projektowych
  • wykonywanie pomiarów w terenowych na potrzeby projektów (inwentaryzacje, ekspertyzy)

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (co najmniej II‐stopnia) na kierunku budownictwa kolejowego
  • uprawnienia budowlane do projektowania linii stacji i węzłów bez ograniczeń
  • minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta po uzyskaniu uprawnień
  • minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym
  • udokumentowany dorobek zawodowy
  • odpowiedni poziom specjalistycznej wiedzy technicznej
  • umiejętność kreowania, analizy i oceny stanu linii kolejowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – Microstation, InRail, AutoCad oraz pakietu MS Office,
  • znajomość odpowiednich przepisów prawa i procedur administracyjnych
  • umiejętność pracy w zespole i właściwych relacji interpersonalnych
  • odpowiedzialność, sumienność w wykonywaniu zadań, samodzielność, kreatywność
  • umiejętność organizacji pracy (realizacja założonych celów, punktualność, terminowość)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widziana
  • prawo jazdy kat. B – mile widziane

Zainteresowane osoby prosimy przesyłać CV na adres Kliknij by zobaczyć

Stanowisko: Projektant branży drogowej
Firma: JPL Project Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:

  • realizacja projektów drogowych w pełnym zakresie
  • zarządzanie zespołem projektowym
  • udział w pozyskiwaniu nowych projektów
  • przygotowanie i prowadzenie wystąpień oraz prezentacji związanych z projektami
  • zarządzanie kosztami projektów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne specjalizacja drogowa
  • uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej
  • min. 5 letnie doświadczenie przy sporządzaniu projektów drogowych po uzyskaniu uprawnień
  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – Microstation, InRoads, AutoCad oraz pakietu MS Office, mile widziana znajomość Open Roads
  • odpowiedzialność, sumienność w wykonywaniu zadań, samodzielność, kreatywność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widziana
  • prawo jazdy kat. B – mile widziane

Zainteresowane osoby prosimy przesyłać CV na adres Kliknij by zobaczyć

Informacja

Chcesz zamieścić ogłoszenie? Napisz do nas na adres [email protected]

Newsletter SIDiR

Otrzymuj najnowsze informacje o szkoleniach i konferencjach prosto na swoją skrzynkę pocztową

Privacy Preference Center

System

Stan logowania, działanie serwisu

woocommerce_cart_hash,woocommerce_items_in_cart,wordpress_{hash}, wordpress_logged_in_{hash},wp_woocommerce_session_{hash}, test_cookie, pll_language, gdpr[consent_types], gdpr[allowed_cookies], discount, __cfduid

Czat

Działanie czatu na stronie

czater__, czater__{hash}, czater__{hash}, czater__first-referer, czater__open2_{hash},czater__teaser_shown, czaterci_session

Statystyki

Zbieranie statystyk

_ga, _gat, _gid, _hp2_id.{hash}, _hp2_ses_props.{hash}

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?