Zostań członkiem SIDiR!

Giełda pracy

 

Stanowisko: Koordynator ds. logistyki robót budowlanych (Koordynator ds. umów z podwykonawcami)
Firma: AWBUD Design & Build
Miejsce pracy:Wrocław
Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, budowlane,
  • Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym 3 lata w realizacji budowy,
  • Doświadczenie w ofertowaniu inwestycji budowlanych,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z podwykonawcami,
  • Bardzo dobra znajomość rynku podwykonawców i dostawców oraz doświadczenie w zawieraniu z nimi umów,
  • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, AutoCad,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Komunikatywność

Osoba na stanowisku koordynatora ds. instalacji sanitarnych będzie odpowiedzialna za

  • Organizowanie przetargów wewnętrznych na dostawy usług oraz materiałów na etapie ofertowania i kontraktacji robót budowlanych,
  • Dokonywanie analiz cen i porównywanie ofert,
  • Negocjowanie cen i umów z podwykonawcami oraz dostawcami materiałów budowlanych,
  • Przygotowywanie umów, zamówień, zleceń,
  • Monitorowanie rynku usług i materiałów budowlanych oraz przygotowywanie raportów

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Kontakt

CV oraz list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres email: Kliknij by zobaczyć w temacie wpisując: „KL/AW/2018”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodane 2018.05.12

Stanowisko: Koordynator ds. instalacji sanitarnych
Firma: AWBUD Design & Build
Miejsce pracy:woj. dolnośląskie
Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe: inżynieria środowiska lub pokrewne,
  • Minimum 4 lata pracy w tym 3 lata doświadczenia w realizacji inwestycji budowlanych,
  • Dobra znajomość lokalnego rynku podwykonawców wykonujących roboty z zakresu instalacji sanitarnych i mechanicznych (HVAC),
  • Wiedza techniczna dotycząca produktów, systemów i usług na rynku usług sanitarnych,
  • Praktyczna umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz jej analizy zaprojektowanych rozwiązań,
  • Znajomość programów MS Office, MS Project, Norma Pro oraz programów z grupy CAD,
  • Praktyczna znajomość prawa budowlanego, norm i warunków technicznych,
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń będą dodatkowym atutem,
  • Gotowość do pracy w delegacji,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Innowacyjność i inicjatywa.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Osoba na stanowisku koordynatora ds. instalacji sanitarnych będzie odpowiedzialna za

  • Sporządzanie zapytań ofertowych techniczno-handlowych dla projektów w branży sanitarnej,
  • Sporządzanie kalkulacji do ofert, negocjacje w zakresie specyfikacji technicznej i warunków handlowych oferty,
  • Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie ofertowania w celu doskonalenia i optymalizacji procesu realizacji,
  • Wykonywanie przedmiarów robót,
  • Określanie harmonogramu robót,
  • Kontrola budżetu w trakcie realizacji oraz rozliczenie robót z podwykonawcami i inwestorem,
  • Umiejętność analizy opłacalności projektu i szacowania jego ryzyka, opracowywanie budżetu robót, będzie dodatkowym atutem,
  • Współpraca z podwykonawcami, projektantami branżowymi w ramach realizacji kontraktów.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • Udział w ciekawych projektach,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do podejmowanych zadań i odpowiedzialności,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • Możliwość proponowania i wdrażania własnych rozwiązań,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (pakiet medyczny, sportowy, dostęp do platformy szkoleniowej on-line, grupowe ubezpieczenie).

Kontakt

CV oraz list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres email: Kliknij by zobaczyć w temacie wpisując: „KIS/AWB/2018”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodane 2018.05.12

Stanowisko: Kierownik budowy
Firma: AWBUD Design & Build
Miejsce pracy: woj. śląskie, woj. mazowieckie
Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika budowy będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację budowy zgodnie z umową i budżetem,
  • Przestrzeganie zgodności prowadzonych robót z: harmonogramami, prawem budowlanym, dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, zasadami BHP,
  • Nadzór i koordynację prac budowlanych,
  • Kontrolę prawidłowości dokumentacji technicznej, kosztorysów, protokołów odbioru i rozliczeń,
  • Nadzór nad jakością robót,
  • Nadzór i kontrolę nad realizowaną budową w zakresie technicznym,
  • Dotrzymanie harmonogramu prac i terminową realizację.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe w specjalności budownictwo,
  • Minimum 6 lat doświadczenia w pracy na budowie w tym 3 lata na stanowisku samodzielnym,
  • Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń,
  • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, MS Project, AutoCAD, Norma Pro,
  • Wysokorozwinięte zdolności analityczne,
  • Zdolności negocjacyjne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność motywowania podległego zespołu,
  • Innowacyjność i inicjatywa podczas prowadzenia budowy.

Oferujemy

  • Możliwość awansu w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Udział w dwóch systemach premiowych rocznym oraz po zakończeniu kontraktu.
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.

Kontakt

CV oraz list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres email: Kliknij by zobaczyć w temacie wpisując: „KB/AW/2018”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodane 2018.05.12

Stanowisko: Projektant torów, stacji i węzłów
Firma: JPL Project Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:

  • opracowywanie projektów technicznych obiektów torowych w pełnym zakresie
  • współpraca w zespole projektowym
  • zarządzanie projektem
  • współpraca z Klientem
  • przygotowanie i prezentacja projektów przed Klientem
  • udział w prowadzeniu procedur formalno‐prawnych
  • uzyskiwanie uzgodnień, decyzji administracyjnych, itp., w zakresie projektu
  • współpraca międzybranżowa, uzgadnianie rozwiązań projektowych
  • wykonywanie pomiarów w terenowych na potrzeby projektów (inwentaryzacje, ekspertyzy)

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (co najmniej II‐stopnia) na kierunku budownictwa kolejowego
  • uprawnienia budowlane do projektowania linii stacji i węzłów bez ograniczeń
  • minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta po uzyskaniu uprawnień
  • minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym
  • udokumentowany dorobek zawodowy
  • odpowiedni poziom specjalistycznej wiedzy technicznej
  • umiejętność kreowania, analizy i oceny stanu linii kolejowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – Microstation, InRail, AutoCad oraz pakietu MS Office,
  • znajomość odpowiednich przepisów prawa i procedur administracyjnych
  • umiejętność pracy w zespole i właściwych relacji interpersonalnych
  • odpowiedzialność, sumienność w wykonywaniu zadań, samodzielność, kreatywność
  • umiejętność organizacji pracy (realizacja założonych celów, punktualność, terminowość)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widziana
  • prawo jazdy kat. B – mile widziane

Zainteresowane osoby prosimy przesyłać CV na adres Kliknij by zobaczyć

 
Stanowisko: Projektant branży drogowej
Firma: JPL Project Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:

  • realizacja projektów drogowych w pełnym zakresie
  • zarządzanie zespołem projektowym
  • udział w pozyskiwaniu nowych projektów
  • przygotowanie i prowadzenie wystąpień oraz prezentacji związanych z projektami
  • zarządzanie kosztami projektów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne specjalizacja drogowa
  • uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej
  • min. 5 letnie doświadczenie przy sporządzaniu projektów drogowych po uzyskaniu uprawnień
  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – Microstation, InRoads, AutoCad oraz pakietu MS Office, mile widziana znajomość Open Roads
  • odpowiedzialność, sumienność w wykonywaniu zadań, samodzielność, kreatywność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widziana
  • prawo jazdy kat. B – mile widziane

Zainteresowane osoby prosimy przesyłać CV na adres Kliknij by zobaczyć

 
Stanowisko: Inżynier budowy robót elektrycznych
Firma: P.U. JAREXSp. z o.o.
P.U. JAREX Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma budowlana działająca od 1997 roku. j Realizujemy projekty w różnych sektorach budownictwa m.in. obiektów budownictwa ogólnego, j przemysłowego, energetycznego oraz obiektów infrastrukturalnych. Oferujemy możliwości udziału j ; w realizacji prestiżowych kontraktów. Naszym atutem są wiedza i umiejętności, dbałość o j bezpieczeństwo i rozwój pracowników. Dołącz do nas i buduj swoją karierę z nami!
Miejsce pracy: Polska
Opis zadań:

  • ścisła współpraca z kierownikiem budowy,
  • opracowywanie harmonogramów prac prowadzonych budów,
  • prowadzenie dokumentacji budowy,
  • nadzór nad technologią wykonywanych prac,
  • nadzór i koordynowanie prac ekip budowlano-montażowych,
  • analiza i rozliczanie kosztów prowadzonych budów,

Wymagania (wykształcenie, umiejętności, języki i obce, itp.):

  • wykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrycznym lub energetycznym,
  • umiejętność obsługi programów: AutoCAD oraz MS Office w szczególności programu
    Excel
  • znajomość oprogramowania kosztorysowego Norma, Zuzia
  • umiejętności przygotowywania ofert i prowadzenia negocjacji z dostawcami i podwykonawcami
  • dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność
  • mile widziane aktualne uprawnienia SEP „E” i ,JD”
  • mile widziane uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B,

Warunki zatrudnienia (wynagrodzenie, rodzaj umowy, itp.)

  • umowa o pracę (po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony)
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • praca pełna wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji, zdobywania uprawnień
  • uczestniczenie w ciekawych projektach
  • premie finansowe, telefon, laptop, samochód służbowy

Dokumenty i aplikacyjne (CV, list motywacyjny): Dokumenty aplikacyjne CV, list motywacyjny.

Zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres Kliknij by zobaczyć z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych j do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2014r., poz.l 182 ze zm.).”
Data ważności oferty: 22.11.2017-30.06.2018

Stanowisko: Kierownik Robót Elektrycznych
Firma: P.U. JAREXSp. z o.o.
P.U. JAREX Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma budowlana działająca od 1997 roku. j Realizujemy projekty w różnych sektorach budownictwa m.in. obiektów budownictwa ogólnego, j przemysłowego, energetycznego oraz obiektów infrastrukturalnych. Oferujemy możliwości udziału j ; w realizacji prestiżowych kontraktów. Naszym atutem są wiedza i umiejętności, dbałość o j bezpieczeństwo i rozwój pracowników. Dołącz do nas i buduj swoją karierę z nami!
Miejsce pracy: Polska
Opis zadań:

  • Bezpośredni nadzór nad realizacją robót elektrycznych i teletechnicznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i normy jakości przy współpracy z kierownikiem kontraktu
  • Nadzór nad procedurami BHP w powierzonym zakresie (poprzez współpracę ze służbami j BHP)
  • Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych w uzgodnieniu z zamawiającym,
  • Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
  • Rozliczanie robót elektrycznych z zamawiającym i podwykonawcami.
  • Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji robót

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrycznym
  • Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych przy realizacjach dużych inwestycji
  • Posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
  • Umiejętność kosztorysowania robót branżowych
  • Mile widziane aktualne uprawnienia SEP „E” i ,JD”,
  • Umiejętność obsługi programów: AutoCAD oraz MS Office w szczególności programu Excel,
  • Znajomość oprogramowania kosztorysowego Norma, Zuzia,
  • Prawo jazdy kat. „B”
  • Gotowość do pracy w delegacji na terenie Polski – miejsca budów prowadzonych przez Spółkę

Warunki zatrudnienia

  • Umowa o pracę (po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony)
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w różnorodnych formach szkoleń, dofinansowanie nauki

Dokumenty i aplikacyjne: CV, list motywacyjny.

Zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres Kliknij by zobaczyć z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych j do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2014r., poz.l 182 ze zm.).”

Stanowisko: Specjalisty do spraw Kontraktowych / Contract Manager
Firma: CML CONSTRUCTION SERVICES Sp. z o.o. prowadząca obsługę prawną i kontraktową Koncernu STRABAG SE w Polsce
STRABAG jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.
Miejsce pracy: Rzeszów, Koszalin, Pruszków, mazowieckie, łódzkie, cała Polska
Opis stanowiska:

  • prowadzenie bieżącej administracji kontraktem
  • przygotowywanie i zarządzanie zmianami i roszczeniami,
  • udział w procesie tworzenia oferty dla Inwestora.

Profil kandydata:

  • wyższe wykształcenie inżynierskie,
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
  • doświadczenie w administracyjnym zarządzaniu kontraktem budowlanym oraz biegłej i gruntownej znajomości zagadnień związanych z jego realizacją,
  • znajomość inżynierskich aspektów realizacji budowy,
  • doskonale rozwinięte umiejętności analityczne i matematyczne,
  • minimum podstawowa umiejętność kalkulacji i harmonogramowania,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • wielozadaniowość oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, zdolność do identyfikowania potrzeb klienta oraz budowania z nim dobrych relacji,
  • bardzo dobra organizacja pracy, wysoki poziom staranności i dbałości o szczegóły,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • znajomość PZP oraz doświadczenie w realizacji kontraktów opartych o wzór umowny FIDIC będą dodatkowym atutem.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą administrację kontraktem, w tym doradztwo w zakresie praw i obowiązków kontraktowych Wykonawcy,
  • monitorowanie terminów, przygotowywanie wszelkiej korespondencji oraz dokumentów kontraktowych,
  • doradztwo w zakresie harmonogramu, spraw rozliczeniowych, a także wszelkich innych dokumentów związanych z kontraktem,
  • nadzorowanie całego procesu zarządzania zmianami i roszczeniami kontraktowymi począwszy od procesu ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: przygotowywanie pism roszczeniowych, sporządzenie uzasadnień formalnych i faktycznych wraz z ich ewidencjonowaniem, prowadzenie ewidencji roszczeń i zmian wraz z raportowaniem wewnętrznym, udział w ocenie zasadności i przygotowanie stanowiska w zakresie zgłoszeń gwarancyjnych,
  • analizę dokumentów kontraktowych, udział w przygotowywaniu oferty oraz przygotowywanie pytań do wymagań Inwestora,
  • ścisłą współprace z działem prawnym w zakresie wykonywanych czynności.

Oferujemy:

  • możliwość zdobywania doświadczenia oraz podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowej firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • udział w tworzeniu ciekawych projektów w zespole doświadczonych inżynierów i prawników,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie finansowe adekwatne do doświadczenia

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie szczegółowego CV na adres: Kliknij by zobaczyć

Stanowisko: Kierownik Projektu (projekt nadzorujący budowę linii metra w mieście Dnipro, Ukraina)
Firma: iLF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o.
Numer referencyjny: PM/2018/Ukraina
Zakres zadań:

  • koordynacja i nadzór nad przygotowaniem inwestycji do realizacji, w tym m.in.: opracowaniem kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz opracowaniem wielobranżowego projektu wykonawczego
  • nadzór nad realizacją przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych
  • bezpośrednia współpraca z Klientem
  • zarządzanie dedykowanym zespołem inżynierskim, prawnym i administracyjnym
  • zarządzanie kontraktem, w tym dbałość o terminową realizację zadań i jakość ich wykonania oraz odpowiedzialność za budżet projektu
  • raportowanie wewnętrzne wg wymagań Spółki oraz zewnętrzne wg zapisów umownych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • min 20-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów budowlanych, w tym ok. 10 -letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami prowadzonymi w formule EPC bazującymi na warunkach FIDIC
  • mile widziane doświadczenie przy projekcie budowy metra lub projektach kolejowych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • mile widziana znajomość języka rosyjskiego

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie działającej, międzynarodowej firmie inżynierskiej
  • możliwość zdobywania doświadczeń w Polsce i za granicą
  • interesujący program szkoleń
  • pakiet prywatnej opieki medycznej

Inne: iLF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o. należy do światowej czołówki inżynierskich firm projektowo-doradczych, dostarczając najwyższej klasy usługi w branżach: ropa i gaz, energetyka i ochrona klimatu, woda i środowisko oraz transport i konstrukcje. Firma jest członkiem Grupy ILF – ogólnoświatowej firmy inżynierskiej z 50-letnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym i skupiającej ponad 50 oddziałów na czterech kontynentach.

W związku z prowadzonym projektem nadzorującym budowę linii metra w mieście Dnipro (Ukraina) poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie szczegółowego CV na adres: Kliknij by zobaczyć

Informacja

Chcesz zamieścić ogłoszenie? Napisz do nas na adres [email protected]

Newsletter SIDiR

Otrzymuj najnowsze informacje o szkoleniach i konferencjach prosto na swoją skrzynkę pocztową